miercuri, 10 decembrie 2008

Inceputul

In prezent ma ocup de foarte multe chestii, in special pe administrativ. Sunt foarte buna in ceea ce fac si este destul de atragator din pricina diverselor probleme pe care le-am intampinat (by the way, daca aveti nevoie de un sfat, recomandari etc va stau la dispozitie), dar m-am hotarat ca vrea sa fac altceva. Imi place foarte mult domeniul PR-ului si sper ca intr-o buna zi sa fiu un PR bun. De aceea, dupa o discutie cu seful meu in care i-am spus de intentiile mele, mi-a sugerat sa incepem un nou business, legat de B2B. Am fost la un training sustinut de Florina Pinzaru (florinapinzaru.wordpress.com) de unde am deprins cat de cat o directie. Am un plan de atac si sper sa-mi iasa, dar este foarte mult de munca... Dar oriunde avem de munca... Daca voi reusi va fi una din marile mele realizari. Business-ul asta are mare legatura cu oamenii, iar mie imi place sa interactionez si sa-mi cladesc o baza de date solida. We will see...

Niciun comentariu: